РОЗВИТОК ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА
«Я
ніколи не вчу своїх учнів. Я лише надаю умови, в яких вони зможуть навчатися», –
зазначав у свій час Альберт Ейнштейн. Ці слова актуальні і нині. Суперсилою
педагога є цифрова грамотність. На засіданні методичного об’єднання учителів початкових класів колеги ділилися лайфхаками з теми «Розвиток цифрової
компетентності педагога».
Розвиток
інформаційно-цифрової компетентності – це здатність
орієнтуватися в інформаційному просторі,
здійснювати пошук і критично оцінювати
інформацію, оперувати нею у
професійній діяльності; здатність ефективно використовувати наявні та
створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси; здатність
використовувати цифрові технології в освітньому процесі.
Через
цифрові ресурси учительки дослідили «Його величність ГАРБУЗ», бо засідання
проходило саме в День гарбуза. Через ребуси визначили «гостя» засідання,
користуючись додатком Google Земля побували на батьківщині рослини,
а додаток Arts
and
Culture
допоміг познайомитися із світовими шедеврами.
Користуючись Pinterest,
мали різноманітний дидактичний матеріал для роботи: визначили настрій, отримали
мотиваційні цитати та сувеніри, браслети та шаблони для створення вправ з
елементами критичного мислення. Скористалися YouTube, щоб
прослухати аудіоказку Ольги Сироватіної
«Смачний гарбуз», а потім створити тестові завдання на одному з
інтерет-ресурсів. Педагоги даний твір почитали в особах. На LearningApps пограли
в ігри з даної теми, а також ознайомилися з можливостями Wordwall. Учитель інформатики Озарчук А. В.
ознайомив педагогів з застосунками для віртуальних подорожей та 3D-бібліотекою MergeEDU для
використання на уроках STEM-підходу.
Також, користуючись інтернет-довідниками члени методичного об’єднання приготувати смачну кашу з гарбузом та посмакували вітамінним яблучно-гарбузовим соком.