четвер, 3 листопада 2022 р.

 РОЗВИТОК ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ У ВИХОВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЩАНСЬКОГО ЛІЦЕЮ




  Як відомо, підвищення рівня правової культури та правової свідомості здійснюється шляхом проведення цілеспрямованої правоосвітньої та правовиховної діяльності. Правова компетентість належить до ключових, найголовніших якостей молодої людини. Вона полягає в здатності активно, відповідально й ефективно реалізовувати громадянські права та обов’язки в умовах розвитку демократичного суспільства.





    Саме розвитку правової компетентності було присвячене засідання семінару-практикуму класних керівників Мащанського ліцею, яке відбулося 3 листопада 2022 року. Участь у засіданні методичної структури також брали заступник директора з навчально-виховної роботи Потарейко Г. Б. та педагог-організатор Мішталь А. Ю. Керівник семінару-практикуму класних керівників Власюк О. Ю. ознайомив із планом роботи семінару-практикуму на 2022-2023 навчальний рік.





        Класний керівник 8 класу Олійник О. М. поділилась досвідом про роль класного керівника як організатора виховного процесу в координації виховного впливу школи, сім’ї та громадськості.

        Під час виступу класного керівника 5 класу Рудь А. О. члени семінару-практикуму мали змогу ознайомитися з ефективними формами та методами правового виховання у закладах загальної середньої освіти в умовах Нової української школи.

        Практичний психолог, класний керівник 6-Б класу Басюк А. Я. розповіла, які тренінгові технології є найдієвішими в роботі класного керівника з формування у здобувачів освіти відповідальної та безпечної поведінки.

        Керівник семінару-практикуму, класний керівник 11 класу Власюк О. Ю.  розповів присутнім про інтерактивні технології як чинник результативності превентивної діяльності класного керівника зі схильними до девіантної поведінки здобувачами освіти.






    Майбутнє світу - в навчанні, а місія освіти полягає в тому, щоб змінити життя здобувачів освіти і допомогти виховувати громадян, які зможуть жити і продуктивно працювати за нових умов. Тому проблема правової компетентності особистості є основною проблемою освіти ХХІ століття. Вироблення дієвих механізмів, методів сприяння розвитку компетентності особистості педагогічними засобами - це один із ключів до розв’язання проблеми удосконалення суспільства, подолання низки негативних процесів, які існують у ньому.