вівторок, 12 березня 2019 р.


ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ
 З ТЕМИ «РЕАЛІЗАЦІЯ НАСКРІЗНИХ ЗМІСТОВИХ ЛІНІЙ»

     12 березня 2019 року у Мащанському ліцеї відбулося засідання педагогічної ради з теми «Реалізація наскрізних змістових ліній». На порядок денний було винесено такі питання:
1. Про роботу педагогічного колективу щодо реалізації наскрізних змістових ліній в освітньому процесі (заступник директора з навчально-виховної роботи Ярмошик І. О.).
2. Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках української мови та літератури (вчитель української мови та літератури Середа Л. К.).
3. Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках математики та фізики (вчитель фізики та математики Хоронжук С. Г.).
4. Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках біології та хімії (вчитель хімії та біології Степанюк В. І.).
5. Основи інклюзивної освіти. Створення умов, які б сприяли розвитку дитини з інклюзією (асистент вчителя Вильчик М. А.).
6. Про проведення у 2018-2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту (заступник директора з навчально-виховної роботи Ярмошик І. О.).
7. Вибір третього предмета державної підсумкової атестації у 9-х класах (члени педагогічної ради).
8. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (практичний психолог Олійник О. М.).
9. Різне.





     Після обговорення даних питань члени педагогічної ради прийняли наступні рішення:
1. Педагогічному колективу Мащанського ліцею активно використовувати матеріали сайту Інституту модернізації змісту освіти, реалізовуючи наскрізні змістові лінії в освітньому процесі.
2. Вчителям суспільно-гуманітарних дисциплін на уроках реалізовувати наскрізні змістові лінії, формувати в учнів життєві компетентності; дидактичний матеріал підбирати з метою формування національної свідомості, розвитку духовної, фізичної, екологічної та естетичної культури сучасних школярів Нової української школи.
3. Вчителям природничо-математичного циклу формувати в учнів відповідальність та екологічну свідомість, готовність брати участь у збереженні довкілля й розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.
4. Провідні ідеї, на яких ґрунтуються наскрізні змістові лінії і надалі втілювати в навчанні біології та хімії, як у теоретичному змісті, так і в експериментальній діяльності учнів, під час розв’язування задач, роботи з різними джерелами інформації.
5. Створювати умови для сприяння соціальної, емоційної та когнітивної адаптації кожної дитини з тим, щоб вона відчувала себе неповторним, повноцінним учасником суспільного життя.
6. Ввести до державної підсумкової атестації учнів 9-х класів третім предметом «Правознавство».
7. Класним керівникам контролювати та створювати позитивні стосунки дітей з іншими дітьми. Проводити бесіди із підлітками з метою профілактики булінгу щодо подолання різноманітних форм агресивної поведінки.