Національна дитяча гаряча лінія надає консультації в телефонному та онлайн-режимах
Міністерство освіти і науки України
повідомляє, що під час пандемії COVID-19 життя мільйонів українських
дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як
самостійно розв’язати певні супутні небезпечні виклики.
За інформацією громадської організації
“Ла Страда – Україна” Національна дитяча гаряча лінія з початку
запровадження в Україні карнатину прийняли понад 4 тис. звернень від
дітей, підлітків, а також запитів дорослих щодо дітей.
Більшість звернень тісно пов’язані з
поширенням пандемії COVID-19 та стосуються насильства і жорстокого
поводження з дітьми у власних родинах (40% від загальної кількості
звернень), проблем із психологічними здоров’ям lsntq (20% від загальної
кількості звернень), ризиків, з якими діти стикаються в Інтернеті
(близько 20% від загальної кількості звернень) тощо (статистика звенень
додається).
Завдячуючи підтримці Міністерства освіти
і науки України (лист від 22.04.2020 №1/11-2912), Представництво
Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні надало фінансову допомогу щодо
збільшення робочого часу Національної дитячої гарячої лінії, діяльність
якої забезпечує Громадська організація “Ла Страда – Україна”. Наразі
Національна дитяча гаряча лінія надає консультації в телефонному та
онлайн-режимах в будні з 12:00 до 20:00; короткий номер 160 111
(безкоштовно з мобільних телефонів), 0 800 500 225 (безкоштовно зі
стаціонарних та мобільних телефонів).