четвер, 29 жовтня 2020 р.

 ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОЇ ОСОБИСТОСТІ

 

29 жовтня відбулося онлайн-засідання предметно-методичної комісії "Початкова освіта" Малолюбашанського відділу освіти, молоді та спорту з теми "Інноваційна діяльність в системі формування компетентної особистості". Епіграфом роботи стали слова німецького дослідника в галузі освіти "Технології не замінять учителів, а зроблять їх важливішими".

Мельник О.В. розкрила питання "Компетентному учню - компетентного вчителя". Наголосила, що вчитель повинен розвивати в учнів навички, які потрібні людині ХХІ століття: відповідальність та адаптивність, критичне та системне мислення, вміння працювати з інформацією та медійними засобами, ставити та вирішувати проблеми, направленість на саморозвиток, творчість і допитливість.

Романюк Н.М. проаналізувала навички, які необхідні вчителю в майбутньому. Це глибоке знання предмета, вміння бути посередником, розвинені суспільні навички, зовнішній фокус, аналіз даних. А також запропонувала поради фахівців з того, як стати хорошим онлайн-учителем.


    Досвідом роботи з обдарованими дітьми поділилася Красновська О.В. Педагог запропонувала шляхи формування творчої особистості учня, запропонувала Інтерне-ресурси  та пам’ятку учителю по роботі з креативними  дітьми.

«Що можуть зробити батьки, щоб допомогти тінейджеру полюбити навчання?» - питання, яке розкрила Гергелюк І.В. Учителька навела основні причини, чому діти не люблять школу, та дала поради, як допомогти здобувачу освіти полюбити навчання. Запропонувала пам’ятку для батьків.


 

Борисевич Т.І. доводила «Інстаграм: бути чи не бути вчителю інстаблогером».  Тетяна Іванівна назвали особливості, переваги та недоліки даної соціальної мережі.

З  іншими соціальними мережами  ознайомила Бернацька Н.О. Саме вони, підкреслила Наталія Олександрівна, є способом самовираження, способом пошуку інсайтів, засобом навчання та виховання.

 

Під час другої частини, практичного блоку, було проведено веб-квест «Осінь». Члени засідання розглянути Інтернет-ресурси, які можна використовувати під час змішаного навчання. Так, колективно створювали хмаринку слів у Jamboard, на WordArt    складали ребуси.  На питання «Осінь… Яка вона?» ділилися враженнями на інтерактивній дошці Padlet. Перевіряли свою уважність під час вправи «Математичне довкілля».  Коли прослухали твір Ліни Костенко «Красива осінь вишиває клени», виконували онлайн-тест на платформі «На урок». Утворювали інтерактивні прислів’я на Elpom. Грали в навчальні  ігри на Wordwall та  LearningApps. Як підсумок, складали «сенкан» до слова «Осінь», а також виготовили маску із кленового листка.

 



Як результат, переконалися, що сучасний педагог уже вміє працювати на відстані, добре розуміється на технологіях та є медіаграмотним.

 

 

Романюк Н.М., керівник ПМК «Початкова освіта»