вівторок, 24 листопада 2020 р.

 ТИЖДЕНЬ ІНФОРМАТИКИ

У МАЩАНСЬКОМУ ЛІЦЕЇ

 


З 16 по 20 листопада 2020 року у Мащанському ліцеї проходив Тиждень інформатики. Вчителі Озарчук А. В. та Васевич Р. В. запланували та провели чимало заходів упродовж тижня.






Так, у понеділок, 16.11.2020 р., відбулось відкриття Тижня інформатики, а також оголошено конкурс стінгазет (5-11 класи) та малюнків (5-8 класи) з інформатики. Крім того, Васевич Р. В. провів у 6 класі брейн-ринг “Незвичайна інформатика”. У заході взяли участь дві команди - “Геймери 55-55” та “Агенти 2-2-8”. За результатами шести конкурсів з рахунком 21:15 перемогу отримала команда “Геймери 55-55”.






У вівторок, 17.11.2020 року Озарчук А. В. провів для учнів 9 класу комп’ютерну гру “Склади комп’ютерний пазл”. Перемогу здобула Дерябіна Аліна з результатом 1 хв. 17 с.




У середу, 18.11.2020 року, для учнів 5-11 класів було проведено конкурс “Придумай назву” (комп’ютерні меми). Переможцями у даному конкурсі стали учні 11 класу Васильчук Тетяна (І місце), Токарчук Даниїла (ІІ місце), Кривчук Юрій (ІІІ місце). Також цього дня для учнів 10 класу вчитель Озарчук А. В. провів веб-квест “Просторами Інтернету”. Учасниками стали три команди десятикласників, які розподілили призові місця наступним чином: команда “Шпуліки” - І місце, команда “Фіксики” - ІІ місце, команда “Плінтери” - ІІІ місце.









У четвер, 19.11.2020 р., Васевич Р. В. для учнів 8 класу провів конкурс знавців інформаційних технологій. Учні змагались у спритності набору текстових даних, створенні графічних колажів, а також у створенні комп’ютерних презентацій.




У п’ятницю, 20.11.2020 р. відбулося закриття Тижня інформатики та нагородження переможців конкурсів грамотами та подяками за активну участь у проведенні заходів.

Слід відзначити, що заходи в рамках Тижня інформатики у Мащанському ліцеї відбувалися з метою поглиблення й розширення знань з інформатики та інформаційних технологій; підвищення інтересу учнів до навчального предмету; формування пізнавальної активності, розширення кругозору учнів; формування креативних комунікативних умінь школярів; розвиток особистісних якостей та інтелектуальних здібностей учнів; систематизації урочної та позаурочної діяльності учнів, які забезпечують підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяють розкриттю внутрішнього потенціалу учнів.