середа, 3 березня 2021 р.

Всесвітній день дикої природи


 

20 грудня 2013 року Генеральна Асамблея ООН на своїй 68-й сесії проголосила 3 березня Всесвітнім днем дикої природи з метою підвищення обізнаності про диких тварин та рослин у світі. Зараз Всесвітній день дикої природи став найважливішим щорічним глобальним заходом, присвяченим дикій природі.

Тема цьогорічного Всесвітнього дня дикої природи «Ліси та засоби до існування: підтримання людей та збереження планети» відзначає центральну роль лісів та їх екосистемних  послуг у забезпеченні добробуту сотень мільйонів людей у всьому світі, і особливо корінних та місцевих громад, які історично пов’язані з лісами та прилеглими до них територіями. Це узгоджується з цілями сталого розвитку ООН у частині зобов'язань щодо подолання бідності, забезпечення сталого використання ресурсів та збереження життя на землі.




Ліси та екосистемні послуги, що надаються ними, в даний час опиняються на перехресті безлічі планетних криз, з якими стикається людство, від змін клімату до втрати біорізноманіття та наслідків пандемії COVID-19 на здоров'я, соціальну та економічну ситуацію.

В рамках відзначення Всесвітнього дня дикої природи та з метою підвищення обізнаності про величезну цінність лісів та видів дикої природи, що мешкають у лісах, їх невід’ємний зв’язок із рівнем життя корінних народів і місцевих громад, у Мащанському ліцеї було проведено ряд тематичних заходів:

STEAM-урок географії з теми «Ліси та засоби до існування: підтримання людей та збереження планети» (9, 10 класи; вчитель Озарчук А. В.);

складання сенканів з теми «Тварини і рослини Червоної книги» (8 клас; вчитель Сівук І. В.);

виготовлення аплікацій з теми «Дика природа» (6, 8 класи; вчитель Сівук І. В.);

VR-екскурсія «Дикі ліси планети» (8, 9, 10 класи; вчитель Озарчук А. В.).












Дика природа — це  невід’ємна частина нашої планети. Адже неможливо уявити світ без неповторних диких тварин та неймовірних рослин, непідвладних людині. Саме захищати тварин  і рослин в природному  середовищі — завдання кожного з нас.