четвер, 16 грудня 2021 р.

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ

"АДАПТАЦІЯ УЧНІВ 5-их КЛАСІВ"



    16 грудня 2021 року в Мащанському ліцеї відбувся психолого-педагогічний консиліум з питань адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі. Учасниками консиліуму стали адміністрація школи, вчителі початкових класів, класні керівники, педагоги, які викладають у 5-х класах, практичний психолог.



    Метою зустрічі вчителів було об’єднання зусиль усіх суб’єктів освітнього процесу щодо успішного навчання та адаптації учнів  5-х класів. Про аспекти психологічних особливостей та переходу дітей із початкової школи в середню доповідала психолог ліцею Басюк А. Я. Психолог довела до відома учасників консиліуму результати експертної оцінки психологічних діагностичних досліджень адаптації учнів 5 класу та надала рекомендації всім вчителям, які працюють з учнями 5-х класів щодо методів поліпшення психологічного комфорту учнів.




    Класні керівники 5- х класів Озарчук А. В. та Басюк А. Я. докладно ознайомили присутніх зі своїми класами. Віковий склад учнівського колективу, соціальний склад сімей класу, дані про відвідування позашкільних закладів, фізичне та психологічне здоров’я учнів та результати адаптаційного періоду за спостереженнями класних керівників - усе було докладно зазначено в характеристиках, які підготували класні керівники до консиліуму.




    Учителі-предметники, які брали участь у консиліумі проаналізували успішність учнів. Із виступів вчителів було видно, що всі вони зацікавлені створенням комфортних умов для адаптації своїх учнів, добре обізнані з ситуаціями, які існують в класних колективах. Учасники консиліуму через роботу в групах визначили проблеми, пов’язані з успішною адаптацією учнів, та презентували шляхи їх вирішення.



    Робота педагогів проходила в атмосфері співпраці, дружнього колегіального спілкування. На консиліумі відбувся обмін досвідом та вироблені спільні рекомендації, які дозволять п’ятикласникам пережити складний процес адаптації, пов’язаний з новими умовами навчання, вимогами вчителів, навчальним навантаженням, і головне, сприятиме збереженню здоров’я та емоційного благополуччя учнів.