вівторок, 3 травня 2022 р.

ТИЖДЕНЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

 


Предметні тижні в закладі освіти - одна з найцікавіших форм організації освітнього процесу, можливість  для  учня проявити свої багатогранні здібності.

Мовленнєво-розумова діяльність – єдиний процес творення думки та мовлення – складає підґрунтя для спілкування. Оволодіння учнями основами спілкування є практичною метою вивчення іноземної мови в ліцеї. Одним із засобів активізації мовленнєво-розумової діяльності є гра. В процесі рольової гри, ігрової ситуації, конкурсу підсилюється емоційне сприйняття матеріалу. Учні активно набувають мовленнєвих навичок. Тому в освітньому процесі  доцільно використовувати не тільки урочну форму роботи, а й практикувати проведення позакласних заходів, конкурсів, залучати учнів із різними здібностями до їх підготовки та участі. Важливу роль такі форми роботи відіграють на різних вікових етапах, починаючи від вивчення англійської мови у початковій школі і завершуючи у старшій школі.


         З метою  підвищення мотивації серед учнів до вивчення іноземної мови в початковій школі проводився тиждень англійської мови з 14 по 18 лютого 2022 року.

         Тиждень передбачав участь у ньому широкого кола учнів, включав комплекс різних за змістом і формою заходів,  які були спрямовані на реалізацію завдань комплексного підходу до виховання учнів.

         При організації та проведенні предметного тижня вчитель початкових класів (англійської мови у початкових класах)  керувалися  інтересами і потребами учнів, враховувала їх вікові та психологічні особливості.

         План заходів експонувався на дошці оголошень. Він складався з урахуванням реальних комунікативних потреб учнів,  різних вікових груп  і його зміст відповідав таким вимогам, як комунікативно-спонукальна спрямованість, інформативність, освітня цінність і доступність.

         Відкриття тижня розпочалося урочистою лінійкою з повідомленням запланованих заходів. Першого дня конкурс малюнків та розмальовок “Englishis fun” дуже зацікавив учнів 1-4 класів. Він дав їм змогу продемонструвати свої знання з англійської мови по темах “Кольори. Дні тижня. Місяці. Пори року. Їжа. Одяг. Числівники”.




         15 лютого  відбулась розважально-пізнавальна гра  “Travelling to English” серед учнів 3-4 класів. Гра проходила у вигляді подорожі по станціям:  “Musical”,Phonetics”, “Reading”, “Poetical”,“Grammatical”, “Lexical”, “Riddles”, “Dialogue”, “Conversation”, “Crossword”. Діти удосконалювали свої мовленнєві здібності, вміння працювати самостійно та в команді. Вони розв’язували кросворди,  декламували вірші на англійській мові, співали пісні, складали діалоги, продемонстрували знання не тільки  лексики, а й граматики. Учні з цікавістю виконували поставлені перед ними завдання і показали хороші знання з англійської мови. Переможцями у грі визнано  команду 4 класу.

         16 лютого з учнями 3-4класів  було проведено інсценування казки  “Little Red  Riding Hood”. Захід був спрямований на розвиток навичок говоріння. Також учні показали гарні акторські здібності.

         17 лютого дуже жваво та креативно пройшла конкурсна програма “Who knows English better” серед команд учнів 2 та 3 класів. За допомогою різних конкурсів діти вдосконалювали навички говоріння англійською мовою, розвивали навички читання, логічне мислення, пам’ять, увагу.  Перемогу одержала команда 2 класу.

         Підсумком тижня англійської мови стало проведення усного  журналу “Подорожуємо Англією” для учнів 2-4  класів. Ведучі, учні 4-го класу, підготували яскраві матеріали для презентації. Найбільшу активність проявили Добродій Михайло,  Гуріненко Марія, Стира Ілона, Коробко Ілля,             Козачок  Мар’яна. Вони мали змогу відчути відповідальність, будучи, фактично, у ролі вчителів.





         Протягом тижня з метою розвитку фонематичного слуху, навичок аудіювання та вдосконалення знань проводились музичні перерви. Під час перерв діти закріпили слова та рухи вивчених пісень та розучували нові.

         Всі учасники тижня були нагороджені дипломами і подяками  за активну участь у тижні англійської мови,  який пройшов дуже захоплююче і цікаво. Залучаючи учнів до підготовки та проведення заходів,  був забезпечений обмін мовним досвідом учнів, набуття нових знань та навичок. Значно підвищили інтерес та, що найголовніше, позитивну мотивацію до вивчення англійської мови.

         Вивчення англійської мови в сучасному світі - це одна з найважливіших складових сучасної успішної людини. Сьогодні мільйони людей в усьому світі вивчають іноземні мови. Знання англійської мови свідчить про всебічний розвиток особистості,  розширює світогляд,  дозволяє пізнати культуру та звичаї іншого народу. Людина, яка вивчає іноземну мову, у той же час знайомиться з культурою країни, її літературою, історією і географією. Крім того, англійська мова допомагає краще пізнати свою власну.

         Проведення предметного тижня не тільки поглибило знання з англійської мови, а й стало джерелом позитивних емоцій, мобілізації творчих зусиль і, як наслідок, підвищило мотивацію до вивчення мови та культури іншої країни, дало змогу учням розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового.