понеділок, 12 червня 2023 р.

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

 


12 червня 2023 року відбулося засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів Мащанського ліцею з теми «Інтегроване навчання: тематичний підхід». Мета: через реалізацію інтегрованого навчання показати, як здійснення національно-патріотичного виховання здобувачів освіти у процесі навчально-пізнавальної діяльності як провідної шляхом внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів як на уроках, так і в позаурочний час. Форма проведення – естафета вчительських здивувань.




Брикса М. В. розкрила питання про  пріоритети в освіті та систему виховних завдань патріотичного виховання. Гергелюк І. В. надала практичні поради, інструменти, прийоми, щодо формування громадянської компетентності учнів. Романюк Н. М. продемонструвала симуляційні ігри як інструмент освіти з прав дитини. Вчителька початкових класів Веремчук О. Є. поділилася досвідом з теми «Тематичний день: від ідеї – до втілення» (Я – калина, я – краплина твого серця, Україно!).

Педагоги опрацювали Програму загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості  початкової освіти. Мельник О. В., керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів, зробила аналіз роботи за 2022/2023 навчальний рік та провела анкетування учасників методичного об’єднання  щодо планування роботи на 2023/2024 навчальний рік.




Педагоги мали можливість поспілкуватися, порефлексувати, проявити свою творчість і креативність під час виконання цікавих завдань «Банка життя» (наповнювали банку головними цінностями людського життя); цікава вправа «Музичні хулахупи» (особистий простір); у дружньому колі  придумали спільний рецепт від хвороб Лінь, Балакучість, Страх; розіграли рольову гру про охорону навколишнього середовища, де члени методичного об’єднання були в ролі акторів: суддя, секретар, прокурор, свідки, Кривда і Совість.




Інтегроване навчання – це сукупність послідовних та взаємопов’язаних дій учителя й учня. Вони спрямовані на формування цілісної картини світу школяра на основі об’єднання навчального матеріалу з різних освітніх галузей (навчальних предметів). Вчителі початкових класів дбають про те, щоб школа була:

- школою радості для учня;

- школою творчості для вчителя;

- школою спокою для батьків.