суботу, 28 жовтня 2023 р.

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

 


27 жовтня відбулося засідання методичного обєднання учителів початкових класів. Тема, над якою працювали педагоги, «Школа майбутнього починається сьогодні, або як сформувати «м’які навички» (soft skills)  в учнів початкової школи».   Епіграфом стали слова американського соціолога Елвіна Тоффлер «Безграмотними у ХХІ столітті будуть не ті, хто не вміє читати та писати, а ті, хто не вміє вчитися, довчатися та перевчатися”. Метою роботи було  підвищення  компетентності педагогічних працівників, удосконалення особистісних навичок та формування прагнення до самовдосконалення, висвітлення  та осмислення особливостей «м’яких навичок» в контексті педагогічної   діяльності;   напрацювання  практичних  порад щодо впровадження навичок soft skills у навчальний процес.







Soft skills – навички для успішного майбутнього. Але щоб успішно навчати дітей, учитель повинен бути в ресурсі. Так випало, що засідання проходило у День української писемності та мови, то запросили «Пані Мову на гостини до Осені».  Під час «Ранкового кола» працювали з емоціями, аби зберегти здоровий ґлузд до перемоги. Для цього провели вправу «Долоньки», «Незакінчене речення», де треба було продовжити репліки «Я розмовляю рідною українською мовою, бо….» та «Якби я не говорила українською, то…».











Говорячи про розвиток креативних навичок учнів на уроках, педагоги отримали завдання від Пані Мови. Це і скласти прислів’я, сказати одним словом, впізнати відтінки одного кольору, скласти діалог. А Пані Осінь запропонувала намалювати картину в парі «Двоє з одним олівцем» та пограми в гру «Шапка-невидимка», під час якої треба було побачити, як запроваджується українська мова в освітньому середовищі, навчальній діяльності учнів та педагогічним колективом.  Педагоги переконалися, що такі вправи сприяють  розвитку комунікативної компетентності, вмінню працювати в команді.








Не менш важливе формування у дітей упевненості в собі, ораторських здібностей, навичок самопрезентації.  Працювали над цими навичками і вчительки. Щоб краще пізнати один одного,  використали вправу «Дві правди і одна брехня» та гру «Яка Я?!». Так  отримали цікавий  кейси для успішної роботи.

Завершили засідання написанням Національного радіодиктанту «Дороги України».