четвер, 27 січня 2022 р.

РОЗВИТОК ПРЕДМЕТНО-МЕТОДИЧНИХ ТА ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕДАГОГІВ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПРЕДМЕТНИХ ТА КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ



       Професійна компетентність вчителя – це сукупність його особистнісних якостей, загальної культури та кваліфікаційних знань, умінь, методичної майстерності, гармонійна інтеграція яких в педагогічній діяльності дає оптимальний результат. Всесвітньо відомий філантроп, мільярдер та мотиваційний тренер Роберт Кійосакі говорив так: «Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, не має ніякої цінності. Кожен із нас приходить у життя із природженою здатністю жити щасливо і успішно. А ми повинні збагатити цю здатність знаннями і навичками, які б допомогли нам реалізувати її якомога ефективніше». Саме навчанню і розвитку фахових компетентностей педагогів було присвячене засідання предметної комісії «Фізико-математичний цикл» Малолюбашанської сільської ради, яке відбулося у режимі онлайн-конференції 27 січня 2022 року.





         Відповідно до плану роботи комісії було розглянуто такі питання:

1.     Впровадження елементів STEM-технологій (з використанням міжпредметних зв’язків) як засобу формування наукового світогляду здобувачів освіти.

2.    Розвиток фізико-математичних дисциплін у поступах до Нової української школи в умовах модернізації змісту освіти.

3.    Роль предметів фізико-математичного циклу в становленні особистості учня.

4.    Модельні навчальні програми для 5-6 класів Нової української школи.

Вчитель Мирненського ліцею Віталій Бондарчук ознайомив членів методичної структури із власними напрацюваннями щодо використання міжпредметних зв’язків на уроках хімії та фізики, акцентуючи увагу на застосуванні STEM-технологій на уроках природничо-математичних дисциплін.

Учитель Мирненського ліцею Ігор Волинець підготував презентацію про місце фізико-математичних (природничо-математичних) дисциплін у Новій українській школі. Зокрема, було сказано, що навчальні методики та навчальні програми НУШ спрямовані на задоволення попиту на наукоємну освіту, формування актуальних на ринку праці ключових компетентностей.






Керівник предметної комісії «Фізико-математичний цикл», вчитель Мащанського ліцею Сергій Хоронжук розповів про роль предметів фізико-математичного циклу в становленні особистості учня. Зокрема, увагу було акцентовано на реалізації діяльнісного та компетентнісного підходів у викладанні фізико-математичних дисциплін в умовах модернізації змісту освіти.

Під час розгляду питання щодо модельних навчальних програм для 5-6 класів Нової української школи вчителі-предметники долучилися до жвавої дискусії. Кожен педагог висловився щодо актуальності обраної модельної програми з математики та інформатики. Зокрема, вчитель Мащанського ліцею Володимир Степанюк запропонував обрати єдину модельну навчальну програму з математики для всіх закладів освіти Малолюбашанської сільської ради.