середа, 5 січня 2022 р.

ПСИХОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ І РЕФЛЕКСІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ



"Психологія оцінювання і рефлексії в освітньому процесі"- тема засідання предметно-методичної комісії "Початкова освіта" Малолюбашанської сільської ради, яке відбулося 4 січня в Мирненському ліцеї. Під час ранкової зустрічі педагогів привітала директорка закладу Степанюк Ю. В., а потім виконували вправу "Я вітаю тебе". Епіграфом роботи стали слова Наталії Зими "У нас немає поганих оцінок. Погані оцінки - в дорослих у голові".





Шкаєва Н. А., учителька Данчимістської філії, через вправи "Снігопад", "Медаль" ознайомила з історією оцінювання ще з часів Києво-Могилянської академії до наших днів. Практичний психолог Мирненського ліцею Єгорова І. М. розкрила психологічні засади оцінювання в освітньому процесі, назвала типові помилки при його здійсненні. Зосим А. В., учителька Мащанського ліцею, поділилася вправами самооцінювання, пояснила взаємовплив самооцінки та ефективності навчання. Приємно було чути відео привітання з Новим роком від її вихованців.






"Роль психологічної підтримки в процесі контролю й оцінювання"- питання, яким поділилася учителька Данчимістської філії Максимчук С. Ю., а також запропонувала кейс додаткових матеріалів. Веремчук О. Є., учителька Мащанського ліцею, розкрила етимологію слова "рефлексія", навела приклади вправ, провела окремі з учасниками семінару.





Узагальнити тему педагогам допомогла Псалтира К. М., учителька Мирненського ліцею, яка поділилася інструментами оцінювання. Під час виступів члени ПМК виконували вправи формувального оцінювання, формували оцінювальні судження до діагностувальної роботи, а, як підсумок, створили в групах "Рюкзак вражень", "Мапу тіла" та "Долоньку досягнень".