пʼятниця, 9 червня 2023 р.

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ

 


Природничо-математичні дисципліни – це галузі науки, що вивчають явища навколишнього світу в живій та неживій природі, а також закони і методи їх опису та аналізу. Дані галузі мають велике значення для розвитку людства, оскільки вони дають знання про природу і її закономірності, а також про можливості її використання та охорони. Вони також сприяють формуванню логічного та критичного мислення, аналітичних та обчислювальних навичок, креативності та інноваційності.

Природничо-математичні дисципліни постійно розвиваються і удосконалюються за рахунок нових відкриттів, теорій та гіпотез. Вони також інтегруються між собою і з іншими науками, утворюючи нові міждисциплінарні напрями.




Природничо-математичні дисципліни вимагають високого рівня поглибленого вивчення та застосування. Вони потребують не тільки засвоєння фактологічного матеріалу, але й розуміння сутностей, принципових зв’язків і закономірностей, практичного застосування отриманих знань у формуванню власної думки, розв’язанню задач та проведенню експериментів.

09 червня 2023 року відбулося засідання методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу Мащанського ліцею з теми «Підсумки роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу за 2022/2023 навчальний рік».






Керівник методичного об’єднання Сівук Ірина Володимирівна розповіла про досягнення вчителів, які викладають природничо-математичні дисципліни за 2022/2023 навчальний рік та підвела підсумки роботи методичної структури.

Потарейко Галина Борисівна, вчитель образотворчого мистецтва, основ здоров’я та курсу «Здоров’я, безпека, добробут», поділилася думками з теми «Перспективи розвитку природничо-математичної освіти в умовах онлайн-навчання».

Демчук Олексій Андрійович, учитель фізичної культури, розповів про формування толерантного освітнього середовища на уроках природничо-математичних дисциплін як умову успішної соціалізації дітей з особливими потребами.

Васевич Руслан Володимирович, учитель трудового навчання та технологій, поділився досвідом впровадження творчого підходу на своїх уроках та в позаурочній діяльності (олімпіадах, конкурсах).

Степанюк Володимир Борисович, учитель математики, наголосив на тому, що роль вчителя Нової української школи має змінюватись шляхом упровадження новітніх методів та технологій навчання.

Озарчук Андрій Валерійович, учитель географії та інформатики, розповів про сучасні онлайн-сервіси для дистанційного навчання, а також про освітні платформи для підвищення кваліфікації педагогічних працівників.




Природничо-математичні дисципліни мають велику соціальну та культурну роль. Вони сприяють розширенню світогляду людини, її осягненню свого місця в природі та суспільстві, її відповідальності за наслідки своєї діяльності, а також збагачують духовний світ людини, викликаючи захоплення красою і гармонією природи, її таємницями і загадками.

Природничо-математичні дисципліни – це не тільки сукупність знань про природу і математику, але й спосіб мислення, стиль життя, цінність і сенс буття. Вони дають людині можливість пізнавати світ і себе, творити і вдосконалювати, служити і користуватися. Вони – невід’ємна складова сучасної цивілізації і гарант її майбутнього.